Η νέα τάση για online κρατήσεις και πως οφελεί τους επιχειρηματίες

Οι online κρατήσεις απλοποιούν τη ζωή τόσο των επιχειρηματιών, όσο και των πελατών. Κάποια από τα οφέλη είναι η βελτιστοποίηση χρόνου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, η αυτοματοποίηση εργασιών, καθώς και η εύκολη πρόσβαση σε στοιχεία και ιστορικό των πελατών.
Τηλεφωνικά vs Online ραντεβού
Σήμερα, κατά μέσο όρο, οι Έλληνες περνούν περισσότερες από 6 ώρες την ημέρα με το τηλέφωνο στο χέρι. Αλλά ΄όχι για κλήσεις! Συγκεκριμένα, για το θέμα που εξετάζουμε, έρευνες δείχνουν ότι πάνω από το 70% των χρηστών προτιμούν να κάνουν online κρατήσεις, είτε πρόκειται για επίσκεψη σε γιατρό, είτε για κούρεμα κλπ.
Μία από τις πιο απλές και αποτελεσματικές μεθόδους, λοιπόν, για να προσελκύσετε νέους πελάτες και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες, είναι να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να κλείνουν online ραντεβού από όπου κι αν βρίσκονται. Ας δούμε παρακάτω τους 5 πιο σημαντικούς λόγους για να δέχεστε και εσείς online ραντεβού στην επιχείρηση σας από σήμερα κιόλας!
1. Ευελιξία για τον πελάτη
Στους πελάτες, όπως και σε όλους μας, αρέσουν η άνεση και η ευελιξία και τα online ραντεβού προσφέρουν ακριβώς αυτό. Η ευκολία μιας online κράτησης σε σύγκριση με την κλασική τηλεφωνική κλήση είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Σκεφτείτε ένα άτομο που φτάνει στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά. Μεταξύ όλων των άλλων υποχρεώσεων, πρέπει να βρει χρόνο να κλείσει ραντεβού για την υπηρεσία που χρειάζεται. Εκείνη την ώρα, ωστόσο, το κατάστημα είναι κλειστό και πρέπει να το αναβάλει μέχρι την επόμενη μέρα. Σε όλους μας έχει συμβεί!
Τα online ραντεβού λύνουν αυτό το πρόβλημα, επιτρέποντας στον ενδιαφερόμενο να κάνει κράτηση ανά πάσα στιγμή, ακόμα κι εκτός ωραρίου λειτουργίας. Προσθέστε σε αυτό και την αμηχανία που νιώθουν κάποιοι στο τηλέφωνο – ειδικά οι νέοι! Σύμφωνα με μελέτη της Bankmycell, το 75% των νέων αποφεύγει τις τηλεφωνικές κλήσεις επειδή αυτές «απαιτούν πολύ χρόνο» ή δεν νιώθουν πλ΄έον άνετα με το τηλέφωνο.
2. Εξοικονόμηση και βελτιστοποίηση του χρόνου
Τα online ραντεβού δεν ωφελούν μόνο τους πελάτες, αλλά και το κατάστημα. Με τις διαδικτυακές κρατήσεις, μπορείτε να μειώσετε σημαντικά το χρόνο που ξοδεύετε στο τηλέφωνο, ώστε να εστιάσετε περισσότερο στους πελάτες σας και σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Να παρέχετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες σας και να μεγαλώσετε την επιχείρηση σας!
Ένα μεσαίο κατάστημα με 20-30 ραντεβού την ημέρα έχει έναν ρεσεψιονίστ που ξοδεύει κατά μέσο όρο 5 ώρες την εβδομάδα στο τηλέφωνο. Ο χρόνος αυτός θα μπορούσε για παράδειγμα να αξιοποιηθεί σε άλλες οργανωτικές δραστηριότητες, σε ενέργειες marketing καθώς και σε στρατηγικές πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών.
3. Πρόσβαση σε χρήσιμα δεδομένα πελατών
Με τη χρήση online κρατήσεων, ανοίγετε νέες δυνατότητες για την επιχείρηση σας καθώς πλέον έχετε δεδομένα για τους πελάτες σας. Μέσω αυτών των δεδομένων, μπορούν να δημιουργηθούν αναφορές στατιστικών για να κατανοήσετε καλύτερα ποιοι είναι οι πελάτες σας. Επίσης, μέσω του αριθμού τηλεφώνου και του email μπορετε να αναπτύξετε μια καμπάνια μάρκετιγνκ μέσω SMS ή email. Έτσι, θα μπορείτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για τα νέα σας ή διάφορες προσφορές, ενισχύοντας την αφοσίωσή τους.
4. Μείωση του ποσοστού των μη εμφανίσεων και των ξεχασμένων ραντεβού
Ένα απτό πλεονέκτημα του συστήματος των online κρατήσεων είναι η αυτόματη αποστολή SMS στον πελάτη για υπενθύμιση του ραντεβού του. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο ξεχασμένων ραντεβού έως και 97%, έρευνες δείχνουν. Επιπλέον, οι πελάτες που λαμβάνουν την υπενθύμιση θα αισθάνονται «υποχρεωμένοι» να ειδοποιήσουν σε περίπτωση που δεν εμφανιστούν. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε τον χρόνο να αντικαταστήσετε το ραντεβού και να μην χάσετε έσοδα!
5. Εδραίωση του brand σας
Η δυνατότητα online ραντεβού για τις επιχειρήσεις βοηθάει στην βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης σας. Παρέχοντας υπηρεσίες όπως οι online πληρωμές και το online booking, η επιχείρησή σας θα καταφέρει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Στις μέρες μας δυστυχώς δεν αρκεί να έχετε τις καλύτερες υπηρεσίες. Οι πελάτες πλέον είναι πολύ προσεκτικοί στις επιλογές τους και πριν από την τελική απόφαση, αναζητούν υπηρεσίες και επιχειρήσεις που κρίνουν βάση της online παρουσίας, σαν πρώτη εικόνα.
Οι διαδικτυακές κρατήσεις είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων που βασίζονται στα ραντεβού. Δεν φτάνει μόνο αυτό όμως! Τώρα μέσω του Smart Agenda, η οργάνωση ολόκληρης της επιχείρησης σας θα είναι εξαιρετικά απλή και γρήγορη. Από τη διαχείριση του προσωπικού και των ραντεβού, μέχρι το αυτοματοποιημένο Marketing μέσω AI, όλα γίνονται ταχύτερα και οργανωμένα!